fredag 6. mai 2011

Pakker utstyr

Da var Ray Mic med kabler i hus, Men Rocna ankeret klarte ikke levrandør og skaffe meg på de 3 ukene de hadde.  Så da er det kanselert.
Får finne et anker i en butikk på veien oppover,  SPADE, BUGEL, ROCNA  er alle bra ankere,  så det blir et av disse.
Alt som skal i båten skal veies, slik at jeg vet hvor mye som nå bli lasta ombord.
Så vil jeg prøve og holde en viss kontroll med hvor mye ekstra vekt jeg har ombord, + det vil være kjekt å se hvor mye alle småting utgjør i vekt.  (trenger vi alt dette ?)
Bilen blir lastet opp på Søndag, og over med ferja på Mandag,
Skal innom Lars i Fredricia,  og se på deres 380. Kan sikkert få noen tips også.
Skal bli hyggeligt å treffe dem  ( www.loyd.dk )

Så videre ned til Hamburg, til Oma , Opa.  så er det tidlig opp på Tirsdag og en lang tur før jeg ankommer Les Sables d-olonnes  engang utpå kvelden.
Fredag skal vi ha en tur på Fabrikken, så håper at vi får tatt noen bilder.
Turen Nordover er planlagt til lørdags morgen,  Så da håper vi på flott seilevind.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar